СТЕНОГРАМА

 

засідання Комітету Верховної Ради України

з питань охорони здоров’я

 

3 лютого 2016 року

 

КОРЧИНСЬКА О.А. Всім доброго дня, розпочинаємо засідання Комітету Верховної Ради України з питань охорони здоров’я. У зв’язку з відрядженням Голови Комітету з питань охорони здоров’я Богомолець Ольги Вадимівни засідання буду проводити я, перший заступник Голови Комітету Верховної Ради України Корчинська Оксана Анатоліївна.

У залі присутні 7 народних депутатів, кворум є. Проект порядку денного був розісланий всім членам комітету електронною поштою 29 січня. Скажіть, будь ласка, чи є у вас зауваження до розсилки, чи всі отримали? Зауважень немає. Тоді додатково до запропонованого порядку денного 2 лютого надійшло звернення народного депутата Олексія Кириченка про включення до порядку денного питання щодо необхідності проведення в період роботи четвертої сесії Верховної Ради України восьмого скликання засідання "круглого столу" на тему "Актуальні питання охорони репродуктивного здоров’я нації та планування сім’ї: стан законодавчого забезпечення".

Якщо немає заперечень проти заслуховування цього питання в різному, прошу затвердити порядок денний сьогоднішнього засідання. Які є пропозиції або зауваження?

 

БІЛОВОЛ О.М. У мене є пропозиція.

 

КОРЧИНСЬКА О.А. Будь ласка.

 

БІЛОВОЛ О.М. Шановна Оксана Анатоліївна, шановні колеги, сьомим пунктом стоїть питання про утворення державної установи "Центр громадського здоров’я Міністерства охорони здоров’я України" та ситуація, яка склалась у зв’язку з пов’язаною з цим реорганізацією державних підприємств, установ та закладів МОЗ України, яка проводиться відповідно до наказу МОЗ України від 18 вересня 2015 року № 604. Я прошу його перенести і одним з перших заслухати, тому що присутні якраз всі представники. Я би просив, щоб депутати підтримали.

 

КОРЧИНСЬКА О.А. Наскільки я зрозуміла,  буде наш колега народний депутат, пан Гончаренко. Він попереджений, що питання пізніше буде розглядатись. Зараз він відсутній, але просив бути присутнім при розгляді цього питання.

 

ПАВЛЕНКО О.С. Давайте МОЗ прокоментує.

 

КОРЧИНСЬКА О.А. Можна з дозволу, якщо не проти?

 

ПАВЛЕНКО О.С. Так.

 

КОРЧИНСЬКА О.А. Будь ласка, перший заступник міністра охорони здоров’я пані Павленко.

 

ПАВЛЕНКО О.С. У нас сьогодні напружений день. Ігор Перегінець, який відповідає за це питання, буде до четвертої години. Якщо можна, то іти по плану, тому що ми орієнтувались на ваш порядок денний.

 

БІЛОВОЛ О.М. В нас теж напружений день сьогодні був.

 

ПАВЛЕНКО О.С. Ми орієнтувались на той порядок денний, який ви надіслали. Я прийшла на три години, а він підійде до четвертої години.

 

КОРЧИНСЬКА О.А. Скажіть, будь ласка, якщо по розкладу, залишилось 45 хвилин, то якщо це питання буде п’ятим, вас це задовільнить?

 

БІЛОВОЛ О.М. Так.

 

КОРЧИНСЬКА О.А. Добре, компроміс прийнятий.

Тоді прошу голосувати за порядок денний. Хто за даний порядок денний з зауваженнями народних депутатів Кириченка і Біловола, прошу голосувати. Хто за? Хто проти? Хто утримався? Одноголосно.

Якщо немає заперечень, тоді продовжуємо. Я перепрошую, на початку засідання ми повинні визначитись з приводу відображення в протоколі засідання поіменних результатів голосування членів комітету. Це формальна регламентна норма, але хто в даному разі підтримує, щоб ми поіменно відображали наші результати голосування. Хто за? Хто проти? Хто утримався? Одноголосно. Дякую.

Першим на порядку денному в нас стоїть проект закону України про лікарські засоби (р.№ 2162), поданий народним депутатом України Шипком. Інформує про законопроект автор законодавчої ініціативи Андрій Федорович Шипко. Від комітету за бажанням може прокоментувати пані Ірина або секретаріат комітету.  Прошу, автор законопроекту.

 

ШИПКО А.Ф. Уважаемые коллеги, уважаемые присутствующие, Закон про лікарські засоби был зарегистрирован в парламенте (новая редакция) 17 февраля прошлого года. Уже почти год как мы рассматриваем проект этого закона. За это время, вы все знаете, мы проводили неоднократно "круглые столы" и получили оценку Всемирной организации здравоохранения. После регистрации появился следующий альтернативный законопроект через 10 дней нашего коллеги Олега Степановича Мусия.

Вы все знаете, что в основу законопроекта в новой редакции положена директива 83 ЕС, положена директива 20 ЕС, Регламент ЕС, 726 Регламент ЕС, 536, а также учитывались законы Германии, Польши, Чехии и Дании о фармации.

Значит, чтобы я хотел. С этим законом вы все ознакомлены и чтобы не отнимать ваше время, я хотел бы уделить внимание некоторым конкретным вещам. Моя позиция такая, чтобы закон от комитета вышел объемный и наиболее полный. Поэтому было такое предложение, чтобы объединить вместе с законопроектом Олега Степановича и доработать, учитывая те рекомендации, которые есть.

Я хочу сказать – не учитывать рекомендации ВОЗ, которые мы получили, это впервые законодатель отправил закон в международную организацию, получил рекомендации, собирали "круглые столы", сделали дополнение, которое мы вносили, у нас есть полностью все материалы, то не учитывать рекомендации ВОЗ мы не можем. Это первое. 

Второе. Хочу остановиться на моем законопроекте. Законопроект № 2162 – это документ, который не делался где-то втихаря. Он делался открыто, общественно. Хочу напомнить, что в прошлом седьмом созыве я возглавлял эту группу, в которую входило 39 человек. Это творческий коллективный труд. Понятно, что все охватить нельзя. Мы понимаем, что над этим законом трудилось очень много людей и работа была открытая, поэтому не учитывать все наработки, которые есть в законе, нельзя.

И третье. Я хочу сказать под протокол, потому что уважаю Олега Степановича, он был министром, и специально хочу сказать для Олега Степановича Мусия. Вам неправильно дают информацию ваши помощники. Потому что когда вы сказали, что нет от нас предложений, то вот я под протокол говорю, что после решения комитета 9 декабря 2015 года в электронном виде и лично через помощника (выходящий № 016250ВР) поданы рекомендации, ключові наші пропозиції.

После того вы мне сказали, я во второй раз  после второго следующего комитета тоже  озвучил ( выходящий № 018250) от 13.01. через экспедицию и в электронном виде вам была подана сравнительная таблица, 72 страницы.

Поэтому мы свои предложения дали. Мы хотим, чтобы этот был закон как можно более полный. Я не говорю, что там Шипко это будет или не Шипко, я хочу, чтобы это был весь комитет. Я хочу, чтобы это был полный закон, который действительно влияет на развитие фармации.

Вот здесь сидит Министерство здравоохранения. Я конкретно говорю под протокол, что если мы хотим получить закон, то давайте сделаем совместную рабочую группу, как она была. Я хочу, чтобы закон был более полный, поэтому я свой закон отзову только тогда, когда мы сделаем один комитетский полный закон и он будет четко работать. Я вам сказал те критерии, от которых  не отступлюсь. Кроме того, пани Ирина тоже работала вместе с юристами и совместно мы работали с ней, и у нее тоже есть хорошие наработки и предложения по законопроекту и тоже есть, я думаю, оценка ВОЗ.

Моя позиция такова – есть законопроект, давайте создадим рабочую группу, комитет, министерство, она быстро доработается тогда, быстро. Или тогда оно пусть остается как есть и идет каждый законопроект по-своему. Вот у  меня такая позиция: первая - конструктивная, вторая – буду исходить из того,  как оно есть. Все, я закончил.

 

КОРЧИНСЬКА О.А. Будь ласка, пані Ірина.

 

СИСОЄНКО І.В. Я хочу зазначити про те, що дійсно  пан Андрій довго працював над законопроектом. І тоді, коли були розіслані нам всім рекомендації ВООЗ, я разом з представниками Полтавського юридичного університету, також є напрацювання Харківського фармацевтичного університету, тобто всі ці напрацювання на основі вашого законопроекту, разом з рекомендаціями ВООЗ доопрацювали також в новий текст. Крім того, є моє офіційне звернення на ВООЗ, де вони також надали висновок на той загальний сумісний текст. Він вийшов досить таким об’ємним, цей законопроект, я його передала пану Андрію, щоб він з ним ознайомився.

Також, як я і пообіцяла Олегу Степановичу, щоб це був дійсно сумісний Закон України про лікарські засоби, щоб всі разом змогли його подати. Але в першу чергу як засновоположники цього законопроекту, автори законодавчої ініціативи, щоб вони на це погодились, і ми на той самий номер пана Андрія, який був давно зареєстрований, просто могли подати один сумісний спільний  текст.

 

ШИПКО А.Ф. Я сторонник такой позиции.

 

КОРЧИНСЬКА О.А. Які питання є у народних депутатів?

 

БІЛОВОЛ О.М. Підтримати.

 

КОРЧИНСЬКА О.А. Підтримати. Ще які пропозиції?

 

КИРИЧЕНКО О.М. Я згоден з позицією пана Андрія, але я пропоную все-таки визначити термін, тому що майже рік триває ця дискусія. Ми маємо визначитись і протягом тижня сформувати ініціативну групу, яка буде працювати. Я розумію, що там могли бути якісь "недосказанности" між авторами. Я пропоную встановити термін на формування групи до середи наступного тижня.

 

ШИПКО А.Ф. Отлично. Я думаю, если мы за неделю сформируем рабочую группу, то еще нам нужно две-три недели.

 

КИРИЧЕНКО О.М. У нас в связи с нашим расписанием получается, что следующая сессионная неделя 17 число. Я пропоную внести в порядок денний наступного комітетського засідання затвердження складу ініціативної групи і дати до 16 березня, це наступний сесійний тиждень, дати пропозицію доопрацювати цей законопроект. Це майже місяць часу на те, щоб сформувати і винести вже погоджений спільний законопроект.

 

КОРЧИНСЬКА О.А. Тоді у мене запитання. Якщо ви кажете, що у вас все готове, у вас вже готові кандидати до цієї групи, то може ви сьогодні запропонуєте?

 

ШИПКО А.Ф. Я готов, но нужно согласовать со всеми депутатами, членами комитета.

 

КОРЧИНСЬКА О.А. Добре, домовились. Будь ласка, думка Міністерства охорони здоров’я. Прошу, пані Павленко.

 

ПАВЛЕНКО О.С. Добре, що звучать такі пропозиції. Ми насправді згодні, тому що хотіли запропонувати подібне, але якщо у вас є можливість з 17 числа робити таку групу і засідати, то в нас є пропозиція це прискорити. Яким чином? Якщо ви пам’ятаєте ваш спільний текст, який нам анонсували, що ви вже погодились і у вас є спільний текст, ми його тоді вивчали з експертним співтовариством, то це ті самі люди, з якими ми працювали рік, абсолютно ті самі. Вони вже зараз встановлюють протягом року, кожен вівторок вони засідають у нас по нормативно-правових актах фармацевтичної галузі.

Ми тоді ваш спільний текст, в якому була дуже велика кількість сторінок, відпрацювали за півтора тижня. Люди на кожну статтю робили на 80 сторінок таблицю, яку ви запропонували у Олега Степановича. Це була наша спільна праця, ви це дуже добре знаєте, з вашими помічниками.

Тому до 17 числа ми можемо заради спільної справи, тому що, повірте, МОЗ не подавав у 2015 році свій власний законопроект, тому що ми вірили, що ви з двох якийсь оберете. Ми можемо до 17 числа забрати цей текст, якщо він нам надійде офіційний, спробувати відпрацювати і так само вже на 17 вам дати таблицю з кожною статтею з коментарями. Далі ви будете вирішувати як ви працюєте.

 

КОРЧИНСЬКА О.А. Трошки нелогічно. Тому що, якщо група, яка буде працювати над законопроектом, буде тільки 17 числа, а ви вже до 17, то в чому сенс групи?

 

ДОНЕЦЬ Т.А. Розумієте, вони вже відпрацюють, а ми вже на цій групі будемо працювати з реальними матеріалами.

 

КОРЧИНСЬКА О.А. Добре. Тоді у мене питання до авторів законодавчої ініціативи. Пан Андрій і пан Олег, ви згодні на таку пропозицію, щоб 17 числа ми затверджуємо робочу групу по роботі об’єднаного комітетського варіанту по законопроекту про лікарські засоби, а Міністерство охорони здоров’я до 17 числа, все ж таки базуючись на підставі того варіанту, котрий був ваш спільний,  робочий в даному разі варіант, а не кінцевий,  вони дають свої коментарі.  Ви згодні чи ні?

 

МУСІЙ О.С. Зачекайте, я свою точку зору скажу.

 

ПАВЛЕНКО О.С. По цим базовим законопроектам, такі як лікарські засоби, якщо МОЗ не дасть своє бачення, а для цього нам треба буде час, якщо тільки ви нам це запропонуєте з 17 числа, ми візьмемо тайм-аут і будемо відпрацьовувати з експертним товариством, це ще буде витрачений час. Тому краще ми вже будемо надавати вам, це справді одне і теж експертне середовище.

 

КОРЧИНСЬКА О.А. Дякую. Є ще альтернативний законопроект. Давайте не будемо зараз голосувати, а вислухаємо пропозиції автора другого законопроекту № 2162-1 Олега Степановича Мусія. Олег Степанович, будь ласка.

 

МУСІЙ О.С. Шановні народні депутати, шановні колеги, представники міністерства! Ви знаєте, що я завжди стояв на конструктивній позиції, що ідеально було б, якщо законопроект був би спільним. Але чомусь через два місяці після рішення комітету про те, що він має бути спільно доопрацьований, на превеликий жаль, в мене складається враження, що чомусь чи не спеціально гальмується ця ситуація. Я цим не дуже задоволений, скажу вам відверто. Тому що вам всім ще на початку грудня, а вже сьогодні лютий, був надісланий текст того, який ми мали би спільно узгодити. 

Чотири народних депутати надіслали свої пропозиції і знайшли за можливе прислати своїх помічників, які активно працювали над так званим узгодженим текстом, який був наданий членам комітету. Міністерству охорони здоров’я не надали нашу роботу. Тому я просив би цінувати роботу помічників, а не займати таку позицію, що у нас є ще один текст, який ми тут зараз знайшли і обіцяли на минулому засіданні надати цей текст всім народним депутатам. Сьогодні виявляється, що він був наданий тільки одному народному депутату і може буде наданий ще іншим народним депутатам. Тому я вважаю це не зовсім конструктивним підходом і конструктивною позицією.

Ознаки того, що я буду залишатись далі на позиції узгодженого законопроекту, але з абсолютно  чіткими термінами. І щоб ми  дали слово тут всі собі самі публічно, якщо до якогось конкретного дедлайну не будуть надіслані пропозиції, ми їх тоді враховувати не будемо і ми не будемо підписувати цей законопроект. Тоді нам доведеться іти в парламент з двома законопроектами. Це гірший варіант, який я не відстоюю і не підтримую.

Окрім того, над цим альтернативним законопроектом, який був поданий, хочу зазначити і подякувати тим людям, які працювали з 2010 року. Він з 2010 року опрацьовувався в Міністерстві охорони здоров’я і висів на сайті Міністерства охорони здоров’я. Окрім того, я розумію, що є ВОЗ, але є світові фармацевтичні товариства, а не тільки ВОЗ. Є фармацевтичні товариства, які знаходяться на території України. Є асоціація українських виробників, є асоціація іноземних виробників, є аптечна асоціація, є маса української громадськості та українців, яким в Україні жити за українськими нормами і за українськими особливостями, є європейська бізнес-асоціація, які брали участь в доопрацюванні і дали позитивні висновки над тим доопрацьованим проектом. Тому попрошу враховувати більше український досвід, а не рекомендацію ВОЗ чи рекомендацію Світового банку.

І дуже би хотів підтримати пропозицію про те, якщо ми зробимо чіткий дедлайн з тим, що ми маємо сформувати оцю кінцеву, я надіюсь, робочу групу, бо на інші робочі групи, якщо вона не дасть кінцевого продукту через місяць, я не погоджусь категорично і буду настоювати на тому, що ми ідемо в зал, значить, ідемо в зал для того, щоб це не виглядало як саботаж свого роду.  Закон про лікарські засоби не приймається в Україні  20 років через те, що не можуть домовитись одна сторона, інша сторона.

Тому до наступного засідання комітету кожен депутат має право надати пропозиції до робочої групи. Ми сьогодні її сформувати не можемо в принципі. Тому я би попросив тоді оцю робочу групу взяти два законопроекти: один законопроект, який доопрацьований і надісланий в міністерство та інший законопроект, який існує у пані Ірини. Спробувати їх якось сумістити і дати якийсь експертний висновок чи вони сумісні між собою чи не сумісні.  І ця робоча група за місяць має дати кінцевий продукт, який  ми би все-таки, я бачу як мінімум 7 народних депутатів членів комітету мали би поставити підписи.

Я пропоную сьогодні ці два законопроекти не розглядати, не давати висновку комітету, а вийти, як у нас є практика, з тим самим номером, з законопроектом з літерою "д", щоб це був депутатський доопрацьований.  І тоді винести в зал і я як автор альтернативного законопроекту відмовлюсь від свого, пан Андрій відмовиться від свого і тоді ми станемо співавторами цього законопроекту з літерою "д" і будемо його голосувати в залі. Тим більше, якщо буде підтримка МОЗ, то це було б дуже добре.

 

КОРЧИНСЬКА О.А. Чудово. Я перепрошую, пані Ірина, у вас було якесь зауваження?

 

СИСОЄНКО І.В. Так. По-перше, я хотіла сказати, що Олег Степанович не зовсім вірно зрозумів. Я наголошую на тому, що зараз спільного тексту, до того як я віддала пану Андрію третій варіант, його сьогодні не існує, тобто є альтернативний і є основний. Тобто домовленості за півроку, як ви там між експертами, помічниками вирішували одну редакцію, її немає.

Далі. Я це передала пану Андрію, тому що він є першим автором законодавчої ініціативи цього законопроекту. Я вважаю,  що ми повинні саме від комітету погодити один текст. Я з глибокою повагою відношусь до Міністерства охорони здоров’я, але вважаю, якщо ми будемо зараз одержувати від всіх поважних експертів з усієї України всі пропозиції, ми не напрацюємо один єдиний текст. Це буде ще один рік.

Розумієте, час іде. Ми повинні самі між собою, депутати комітету, зустрітись можливо на наступному тижні, щоб сісти і проговорити між собою, чия редакція найбільш є доречною для того, щоб подати один спільний законопроект в зал і проголосувати  прийняти в першому читанні. Далі разом з Міністерством охорони здоров’я можна внести всі поправки і вже доопрацьовувати єдиний комітетський текст між першим та другим читанням. Тому що я вважаю, що питання таких безкінцевих робочих груп, зустрічей може певним чином затягувати час. А є позиція депутатів комітету і я наголошую, що готова разом з вами попрацювати виключно на цю тему декілька годин на наступному тижні.

 

КОРЧИНСЬКА О.А. Дякую. Пані Тетяна, будь ласка.

 

ДОНЕЦЬ Т.А. Я пропоную дослухатись до пропозиції МОЗу і сьогодні офіційно направити всі три проекти чи правки до МОЗу, щоб вони відпрацювали.

 

КОРЧИНСЬКА О.А. Це нелогічно.

 

ДОНЕЦЬ Т.А. Є два законопроекти, які вони мають оцінити, який є кращий.

 

БІЛОВОЛ О.М. МОЗ оцінки не дає.

 

ДОНЕЦЬ Т.А. Ми отримаємо за тиждень як погоджені ці статті. До того часу наша група буде сформована,  і за місяць ми його доопрацюємо. 

 

КОРЧИНСЬКА О.А. Прошу МОЗ, але останній раз по цьому питанню.

 

ПАВЛЕНКО О.С. Дякую, що підтримали, але ще раз хочу сказати, що нам важливо, щоб ви всі вирішили і направили нам один, тому що навіть попередня робота, коли нам направлялись два, то повірте мені, в частині тексту один кращий виглядає, в іншому блоці добре доопрацьовано в іншого депутата, тобто іде певна противага. Сказати в будь-якому разі, що краще з цих трьох, то це гірше ніж з двох. Тому, будь ласка, спершу це ви визначаєтесь. Ми маємо отримати ту версію і ми її доопрацюємо для вас, яку ви вже визначите.

 

КОРЧИНСЬКА О.А. Я перепрошую, є пропозиція. Я пропоную до 11 лютого всі народні депутати і Міністерство охорони здоров’я подають  пропозиції по єдиній робочій групі. 17 числа ця робоча група затверджується. 17 числа ця робоча група приступає до формування єдиного законопроекту від комітету, отримавши всі варіанти, отримавши варіанти двох альтернативних законопроектів і отримавши той варіант, котрий пропонує пані Ірина. Ця робоча група приступає до роботи 17 числа і ми в результаті будемо мати один варіант. І максимум ми з вами говоримо, що через місяць, до 16 березня, ми повинні вже винести на комітет на голосування один комітетський варіант. Згодні?  Згодні. Є інші пропозиції?

 

БІЛОВОЛ О.М. Міністерство повинно дати свої пропозиції в комітет і ми повинні визначитись і прийняти.

 

КОРЧИНСЬКА О.А. Прошу, Олег Степанович.

 

МУСІЙ О.С. У мене є уточнення до цієї пропозиції, яку ви дали. Насправді замість свого альтернативного законопроекту №2162-1 я пропоную і надаю той законопроект, який був розісланий вже міністерству. Мій альтернативний законопроект, який офіційно зареєстрований, він втратив свою актуальність у зв’язку з доопрацьованим.

Тому, напевно, потрібно взяти три законопроекти, які зараз є: один пана Шипка, другий, який надала пані Ірина Сисоєнко, і третій, не мій альтернативний, а той, який доопрацьований, який був всім надісланий ще два місяці тому.

 

КОРЧИНСЬКА О.А. Добре, приймається.

 

МУСІЙ О.С. Це я кажу під протокол.

 

КОРЧИНСЬКА О.А. Приймається. Тобто в даному разі до робочої групи надається три варіанти. До 11 лютого всі народні депутати подають свої кандидатури в робочу групу і створюється єдина робоча група. 17 числа голосується, з 17 числа ця робоча група приступає до роботи  і туди поступає три законопроекти: пана Шипка, в даному разі той альтернативний об’єднаний, котрий пані Ірини, і доопрацьований, про який сказав Олег Степанович. Є ще якісь інші пропозиції? Немає.

Я прошу голосувати. Хто за дану пропозицію, яку я щойно озвучила, прошу голосувати. Хто за? Хто проти? Хто утримався? Одноголосно.

Почекайте, пан Андрій, ви розумієте, що ви робите? Якщо ви зараз підете, у нас не буде кворуму. Пан Андрій, у нас не буде кворуму.

 

ШИПКО А.Ф. Я не могу.

 

КОРЧИНСЬКА О.А. Зараз я змушена буду закрити засідання, залишилось 6 депутатів.

 

ШИПКО А.Ф. Вы открыли заседание, а дальше простым большинством голосуете.

 

КОРЧИНСЬКА О.А. Пан Андрій, я перепрошую, в даному разі я як головуюча на комітеті вас офіційно попереджаю, якщо ви зараз ідете, ми змушені будемо закрити засідання, оскільки у нас залишається 6 депутатів і вони не мають права голосувати по жодному питанню.

 

ШИПКО А.Ф. Хорошо.

 

КОРЧИНСЬКА О.А. Пан Андрій, тобто під вашу відповідальність.

 

БІЛОВОЛ О.М. Та причому під вашу відповідальність? Треба було організувати сьогодні засідання комітету.

 

КОРЧИНСЬКА О.А. Олександр Миколайович, у нас підтвердили про свою участь у засіданні 8 народних депутатів.

 

ШИПКО А.Ф. Значит, смотрите, как работа идет. Открылись, кворум был и сейчас голосуете простым большинством. Я не могу здесь сидеть до вечера, у меня запланированы встречи.

 

КОРЧИНСЬКА О.А. Це порушення Регламенту.

 

(Шум у залі)

 

(Іде загальна дискусія)

 

ІЗ ЗАЛУ. Можно у вас слово попросить?

 

КОРЧИНСЬКА О.А. Я перепрошую, не зараз. Пан Олександр, давайте не зараз.

 

ІЗ ЗАЛУ. Этого закона никто в глаза не видел. Втихаря написали, а теперь пытаются протащить.

 

КОРЧИНСЬКА О.А. Пан Олександр, я перепрошую, по-перше, я вам слово не давала. По-друге, буде створена робоча група, і ви всі експерти, котрі входять, ви входите як експерт в мозівську групу, будете мати право в даному разі висловити свою думку в робочій групі. Ви є помічник народного депутата, ваш народний депутат має право вас висунути в цю робочу групу. Але зараз таких звинувачень не треба.

 

(Шум у залі)

 

ШИПКО А.Ф. Работайте простым большинством, мы так все время делали.

 

КОРЧИНСЬКА О.А. Я прошу вибачення перед всіма запрошеними, перед народними депутатами. Прошу прокоментувати ситуацію секретаріат. Якщо у нас на даний момент 6 народних депутатів і нам підтвердив пан Шурма, що його не буде.

 

СЕМЕРУНЬ І.В. Шановні народні депутати, ми можемо обговорити з огляду на кількість запрошених людей всі питання, а проголосувати їх на наступному засіданні за результатами обговорення.  

 

КОРЧИНСЬКА О.А. Хто за дану пропозицію, хоча в нас немає кворуму, ми не можемо голосувати.

 

СЕМЕРУНЬ І.В. 6 депутатів можуть обговорити.

 

МУСІЙ О.С. І що? А потім інші 7 депутатів скажуть, що в них інша точка зору. Що тоді робити? Я вважаю, що свідомо зірване засідання комітету.

 

КОРЧИНСЬКА О.А. Скажіть, будь ласка, пан Біловол, ви готові зараз обговорити питання по громадському здоров’ю чи ні?

 

БІЛОВОЛ О.М. Я хочу послухати, що скажуть люди, які прийшли сюди це питання обговорити.

 

КОРЧИНСЬКА О.А. Тобто на даний момент ми можемо зараз, оскільки немає кворуму, рішень ми не приймемо. Якщо у вас є пропозиція і народні депутати погодяться, ми можемо зараз обговорити це питання, але рішення прийняти на наступному засіданні. Але навіть зараз рішення про наступне засідання, коли немає кворуму,  ми не можемо прийняти. І тому ми могли би завтра пропонувати на обід, але це парадоксально.

 

БІЛОВОЛ О.М. Ми не можемо зараз його обговорювати і голосувати. Це буде порушення Регламенту.

 

КОРЧИНСЬКА О.А. Голосувати ми не маємо права, ми маємо право обговорити питання з поваги до запрошених. Якщо ви не проти, якщо в даному разі по цьому питанню прийшло багато людей, з поваги до запрошених,  ми можемо обговорити, а голосувати на наступному засіданні, коли воно буде призначено головою комітету.

 

МУСІЙ О.С. Наступного разу прийде 7 депутатів, яких сьогодні немає. І якщо вони всі прийдуть, вони своєю більшістю не будуть знати про що ішла мова.  Давайте серйозно ставитись до обговорюваних питань.

 

КОРЧИНСЬКА О.А. Шановні народні депутати, шановні представники Міністерства охорони здоров’я, шановні запрошені, на жаль, через невідповідальну позицію наших членів комітету ми змушені закрити засідання і перенести розгляд  цих питань на наступне засідання. Я дуже вибачаюсь від імені народних депутатів і головуючого на засіданні комітету, які присутні в цьому залі.

 

ПЕРЕГІНЕЦЬ І.Б. Можна уточнення?

 

КОРЧИНСЬКА О.А. Будь ласка.

 

ПЕРЕГІНЕЦЬ І.Б. Якщо можна, то зафіксувати, що МОЗ в межах своєї компетенції з залученням всіх можливих учасників готував матеріали і проінформувати, якщо можна,  коли буде наступне засідання комітету.

 

КОРЧИНСЬКА О.А. Планове засідання повинно відбутись 17 лютого, але Голова Комітету повертається у п’ятницю ввечері з відрядження і вона має право скликати позапланове засідання. На даний момент – 17 лютого.

Пане Ігорю, ми зафіксували для протоколу, що МОЗ був присутній на засіданні комітету, що в даному разі комітет, на жаль,  не зміг проголосувати і працювати над питаннями з вини відсутніх членів комітету. Ви були готові, ми це підтверджуємо.  Дякую.  Ще раз вибачаюсь.   

Повернутись до списку публікацій

Версія для друку