СТЕНОГРАМА

засідання Комітету Верховної Ради України

з питань охорони здоров'я

 

19 травня 2015 року

Веде засідання Голова Комітету народний депутат Богомолець Ольга Вадимівна.

БОГОМОЛЕЦЬ О.В. Починаємо нашу роботу. Ви отримали проект висновків? Всі отримали? Мали можливість ознайомитися? Які ще є зауваження? У нас письмово є пропозиція від депутата Шипка, я вам зараз її озвучу. Були надані пропозиції від депутатів, ми їх розглядали і довнесли.

ШУРМА І.М. Це нам роздали останній варіант?

БОГОМОЛЕЦЬ О.В. Я вже не можу  гарантувати, що вам роздали. Я перепрошую, я мушу брати все і перевіряти, тому що я не впевнена, що в мене таке, а у вас таке. То ви мене питаєте, чи у вас останній варіант, а я вже не можу тепер вам сказати, чи у мене і вас однакове, чи різне.

СИСОЄНКО І.В. Ці пропозиції, що ми вносили, вони повинні всі бути тут.

ШУРМА І.М. Пропозицію можна вносити?

БОГОМОЛЕЦЬ О.В. Так, будь ласка. Ми з вами зараз зібралися для того, щоб його проголосувати з відповідними внесеними зауваженнями. І я ще вам зачитаю пропозиції депутата Шипка.

ШУРМА І.М. Ольго Вадимівно, по цілому тексту жодних зауважень немає. Будемо висловлювати свої думки. У мене є просто одне прохання. Ми в себе на комітеті домовлялися максимально уникати всіляких політичних речей. У другому абзаці написано, що "проект Основних напрямків бюджетної політики розроблено відповідно до Бюджетного кодексу України, Стратегії сталого розвитку, схваленої Президентом" – і я пропоную просто закреслити слово "Коаліційна угода". Якщо ви пишете "Коаліційна угода", я так розумію, що людей, які не входять до коаліційної угоди, не повинні запрошувати на такі засідання. Ми ж приймаємо загальноукраїнський документ.

БОГОМОЛЕЦЬ О.В. Дивіться.  Ви просто це якось так сприймаєте, воно стоїть через кому – як  Стратегія сталого розвитку України і Бюджетний кодекс, так і Коаліційна угода.

ШУРМА І.М. Але ж вона нас не стосується. Як ми можемо тоді це приймати, якщо ми хочемо вийти за ці межі? Це ж ваша угода!

БОГОМОЛЕЦЬ О.В. А Стратегія сталого розвитку вас стосується?

ШУРМА І.М. Звичайно. Це стратегія розвитку України. І Указ Президента.

БОГОМОЛЕЦЬ О.В. Чесно, я тут не бачу нічого такого.

ШУРМА І.М. Ну як? Чи написали б ви там слова "за пропозицією Опозиційного блоку"? Ви ж не хочете ніде записати таке, правда ж? Ні. Так я вам і не пропоную робити такі неприємні висновки, ставити вас в незручне становище. Так і ви нас ставте в нормальне становище. Ми ж погоджуємося з тим, що написано. Ми ж не проти.

СИСОЄНКО І.В. Так, можна було б прийняти пропозицію колег. Давайте приберемо і припинимо витрачати на це час.

ШУРМА І.М. Це ж документ Верховної Ради. Він же не політичний документ.

БОГОМОЛЕЦЬ О.В. Але є питання: чому ви за закони з питань охорони здоров'я не голосуєте?

ШУРМА І.М. Залежно за які.

(Іде загальна дискусія)

БОГОМОЛЕЦЬ О.В. Так, які ще є пропозиції? Я тоді, якщо у вас поки що немає, зачитаю пропозицію від депутата Шипка. Він просить абзац другий розділу "Інші питання, вирішення яких необхідне для складення проекту Закону про Державний бюджет", викласти в такій редакції: "На здійснення  заходів щодо створення єдиного простору закладів охорони здоров'я незалежно від їх підпорядкування шляхом передачі відомчих установ та закладів охорони здоров'я, крім установ та закладів Збройних Сил України, до сфери управління Міністерства охорони здоров'я України Клінічну лікарню "Феофанія" Державного управління справами передати як університетську клініку до сфери управління Національного медичного університету імені О.Богомольця, а в обласних центрах, де є медичні університети, обласні лікарні передати до сфери управління цих університетів як університетські клініки".

КИРИЧЕНКО О.М. Интересная  мысль. Главное, что новая.

БІЛОВОЛ О.М. А почему вы смеетесь? Слушна пропозиція.

БОГОМОЛЕЦЬ О.В. От моя позиція, наприклад, по обласних лікарнях, я б не брала на себе відповідальність вирішувати за університет і обласну лікарню, чи вони хочуть. Ми не можемо, бо виходить, що "хотели как лучше, а получилось как всегда".

БІЛОВОЛ О.М. Це прерогатива місцевих органів влади.

БОГОМОЛЕЦЬ О.В. Тоді нам потрібно зібрати всіх ректорів університетів, головних лікарів обласних лікарень, начальників медичних управлінь областей і спитати, чи вони можуть застосувати цей механізм, чи їм це  буде вигідна співпраця, чи вони, може, по-інакшому це бачать.

ШУРМА І.М. Ольго Вадимівно! Я вивчав це питання і можу дати  коментар. У свій час у Тернополі ректор об'єднав обласну клінічну лікарню, одна особа керувала, ректор був і начальник управління, і зробили університетську клініку. І там іде збільшення фінансування  і цілий ряд фінансових преференцій. Коли питання почали порушувати, я працював ще тоді в Харкові, у Львові, і ректор ніби був "за", і головний лікар "за", а колектив на 99 відсотків був проти. Це не є таке просте питання. Воно, можливо, заслуговує на увагу, тому що в цілому світі вимагають як би певного статусу університетських клінік. По великому рахунку будь-який медичний заклад, де є розташована кафедра, він же має право, допустимо, мати якусь дотичність до університетської клініки. Обласна лікарня є як би найбільш до цього наближеною, тому що там всюди, як мінімум, 15 кафедр.

Але ще раз скажу, яке б ми рішення не прийняли, до тих пір, поки трудовий колектив, поки люди, кожен, не підпише заяву про звільнення і перехід, нічого не буде відбуватися. Я знаю налаштування профспілок, я знаю налаштування колективів, до речі, в тому числі і по Харкову, тому хочу ще раз сказати: тут є резон, але це будуть великі проблеми. Заслуговує на обговорення ця тема, цілком вірно, але треба збирати ректорів, збирати головних лікарів обласних лікарень і йти напрацьовувати. Іти в колективи, так.

БІЛОВОЛ О.М. Це питання органів місцевого самоврядування. Це питання вирішується на місці. Я розумію, що ти захищаєш Федака як головного лікаря обласної клінічної лікарні, щоб він без роботи не залишився, тому це питання таке – спірне. Але це великий позитив принесе. Ви ж бачите, ми зараз говорили там про європейську систему охорони здоров'я, про "первинку", про "вторинку" і найголовніше питання стояло – університетські клініки. Ми зараз самостійно, "з нуля", університетські клініки не відкриємо. Немає матеріально бази, треба шукати матеріальне забезпечення, гроші і так далі.

ШУРМА І.М. Погоджуюся, при умові, що колективи цього захочуть.

БОГОМОЛЕЦЬ О.В. Дивіться, я тільки за те, щоб зробити добре людям. Питання, чи ми можемо це вносити вже зараз.

БІЛОВОЛ О.М. Це для обговорення. Ми згодні, що це питання треба не "з кондачка" вирішувати, це не питання комітету.

ШУРМА І.М. Але заслуговує на обговорення у форматі "ректори – головні лікарі – профспілки".

БОГОМОЛЕЦЬ О.В. Я з цим усім погоджуюся. Нам треба зробити, як краще, тільки, мабуть, не насильно.

БІЛОВОЛ О.М.  Звичайно. Але це питання на часі вже.

 

БОГОМОЛЕЦЬ О.В. А щодо "Феофанії"?

СИСОЄНКО І.В. Ми "круглий стіл" можемо провести.

КИРИЧЕНКО О.М. По поводу  "Феофании". Это как бы флагман отечественного здравоохранения, там самая мощная материальная база. Мы должны хотя бы своим студентам показывать, к чему нужно стремиться.

(Іде загальна дискусія)

БОГОМОЛЕЦЬ О.В. Так що по "Феофанії"? Ви за?

КИРИЧЕНКО О.М. Я – за. Мне нравится. Как идея – мне нравится. Почему именно "Феофания"? потому что это флагман отечественной медицины. Там самое новое оборудование собрано и там  денег не жалеют. Мы должны своим студентам хотя бы показать, что есть тот МРТ специализированный, тот же ПЭТ, чтобы они хоть видели, как это работает, чтобы они понимали, к чему нужно стремиться. Мы не можем их отправлять за границу и они себе не могут этого позволить.

БОГОМОЛЕЦЬ О.В. Голосуємо?

БІЛОВОЛ О.М. З цим треба обережно. З "Феофанією"  треба обережно. Це не обласна київська лікарня. Це лікувальна установа національного масштабу, національного рівня. Ми з вами приймали рішення, що треба її зробити як заклад, професійний заклад для надання допомоги воїнам, які сьогодні воюють на Сході і так далі. Тому ми повинні її зробити загальнонаціонального рівня та масштабу, щоб там кожна людина могла отримати допомогу. А в перших рядах щоб ішли ті пільгові категорії, про які ми з вами говорили. А якщо ми сьогодні зробимо в масштабі Національного медичного університету цю лікарню,  то зараз прийдуть люди, студенти подивляться, не всі попадуть, а потім уже в них будуть розподілення – сімейний лікар і так далі, вони поїдуть на сьогодні в Боярку чи в інше місце, і вони  тоді не захочуть туди іти працювати. Тому з цим треба обережно.

КИРИЧЕНКО О.М. Мы говорим о разных вещах. Мы с одной стороны говорим, кого там обслуживают, а с другой стороны говорим, кого там учат. Люди должны к чему-то стремиться и смотреть на лучшее.

БОГОМОЛЕЦЬ О.В. Дивіться. Нам треба просто о третій годині бути там. Я хочу, щоб ми встигли хоча б чаю попити.

МУСІЙ О.С. Насправді якщо ми хочемо "угробити" лікарню "Феофанія", ми її передамо в Міністерство охорони здоров'я, тому що ви знаєте, на якому фінансуванні зараз знаходиться клінічна лікарня "Феофанія". І питання фінансування і доступності до лікарні – це дві абсолютно  різні речі. Доступність потрібно зробити, але залишити її на нормальному фінансуванні. Тому що ви бачите – всі заклади охорони здоров'я, які підпорядковані МОЗу, вони жевріють, вони вмирають практично. Нічого не оновлюється, нічого не робиться. Тобто допоки не реформована система охорони здоров'я, це буде смерті подібне для такого хорошого, класного закладу. Тому будуть у нас слухання щодо загального медичного простору, от організація закладів охорони здоров'я, там це питання потрібно вирішувати, а не зараз в Бюджетну резолюцію записувати завідома не опрацьовані питання. У мене ось така позиція.

БІЛОВОЛ О.М. Що це ми зациклились на поправках одного Шипка?

БОГОМОЛЕЦЬ О.В. А більшість із вас нічого не дали.

БІЛОВОЛ О.М. Ми все дали. Як ми не дали? Враховано. Ви включили чи ні? Володимире, ви встигли включити те, що дали мої помічники чи ні?

РУДИЙ В.М. Ваші поправки ми включили. А поправки Шипка зараз розглядаємо.

БОГОМОЛЕЦЬ О.В. Тільки що принесли на комітет.

БІЛОВОЛ О.М. Давайте проголосуємо за університетські клініки обласного підпорядкування, а за Національну клініку "Феофанія" – поки зробимо паузу, тому що у нас є своє бачення.

КИРИЧЕНКО О.М. Подождите. С моей точки зрения, у нас и по областным больницам тоже есть свое видение. Я предлагаю принять решение о том, что этот документ не относится к Основным направлениям бюджетной политики - 2016.

БОГОМОЛЕЦЬ О.В. Шановні колеги! Я прошу вас зараз, у нас одне питання, заради якого ми зібрались, це зараз проголосувати за ті зміни, які ми з вами запропонували до бюджету. Відповідно прошу вас проголосувати, хто за ці зміни.

ШУРМА І.М. З урахуванням того, що ми прибираємо оту політичну складову.

ГОЛОС ІЗ ЗАЛУ. Так, прибираємо.

БОГОМОЛЕЦЬ О.В. Але ви потім будете за це голосувати?

ШУРМА І.М. Буду. Я ж це всім говорю, якщо воно попадає туди…

БОГОМОЛЕЦЬ О.В. Без цього. Ми не вносили. Тобто правки Шипка ми не вносили. Тобто голосуємо зе цей документ. Прошу вас голосувати. Хто за те, щоб підтримати з поправкою. Будь ласка. Хто за? Хто проти? Хто утримався? Ви проти чи утрималися?

БІЛОВОЛ О.М. Я "за" проголосував.

БОГОМОЛЕЦЬ О.В. Ні, ви не голосували.

БІЛОВОЛ О.М. Я – за. Як будете "діставати", проголосую проти, поки не зміните ту поправку.

СИСОЄНКО І.В.  Та вже ж домовилися. Знімаємо.

БІЛОВОЛ О.М. Нехай Голова Комітету вийде і скаже, що є така пропозиція, рішення комітету, що внесли пропозицію народні депутати Шурма і Біловол. Це треба буде озвучити.

(Сміх у залі)

(Іде загальна дискусія)

ГОЛОС ІЗ ЗАЛУ. Це вже просто шантаж.

ШУРМА І.М. Це нормальний компроміс. Ми домовляємось, що знімаємо.

БОГОМОЛЕЦЬ О.В. Але якщо ще Голова Комітету має вийти і сказати, що ми викреслили "Коаліційну угоду"…

БІЛОВОЛ О.М. Ну, це за честь буде, коли Голова Комітету вийде і скаже, що от у нас єдина думка.

БОГОМОЛЕЦЬ О.В. Демагогію припиніть, будь ласка.

БІЛОВОЛ О.М. Це не демагогія. Бо ви говорите одне, а робите друге.

(Іде загальна дискусія)

БОГОМОЛЕЦЬ О.В. Дивіться, але тут внесена правка Шипка. Шановні колеги! Тут на сторінці 7-й віднесена клінічна лікарня "Феофанія"  до Міністерства охорони здоров'я. То давайте проголосуємо, щоб цю поправку вилучили. Якщо ви не проти.

КОРЧИНСЬКА О.А. Шановні колеги! У зв'язку з тим, що ми затримались на брифінгу, чи можна все ж таки  внести пропозиції до порядку денного? Я з громадськими активістами була на брифінгу.

ГОЛОС ІЗ ЗАЛУ. Зараз-зараз.

СИСОЄНКО І.В. У нас 15 минут осталось. Там в 16.00 будет важное голосование.

БОГОМОЛЕЦЬ О.В. Шановні колеги! Прошу вас проголосувати за проект Основних напрямків  бюджетної політики на 2016 рік, раєстраційний номер 2623, з правкою, прошу подивитись на сторінку 7, вилучити слова "та передачу клінічної лікарні "Феофанія" до управління Міністерства охорони здоров'я".

ПРЕДСТАВНИК СЕКРЕТАРІАТУ КОМІТЕТУ. Там іде: "Крім установ правоохоронних органів, військових формувань, а також клінічної лікарні "Феофанія". Це все відноситься до слова "крім".

ГОЛОС ІЗ ЗАЛУ. Крім.

БОГОМОЛЕЦЬ О.В.  Все. Зрозуміло.

ГОЛОС ІЗ ЗАЛУ. Не вводьте нас в оману.

(Сміх у залі)

БОГОМОЛЕЦЬ О.В. Шановні колеги! Все у нас?

КОРЧИНСЬКА О.А. Шановні колеги!  У мене до вас велике прохання. Я ще раз перепрошую за запізнення, тому що затримались брифінги. До мене прийшли представники багатьох громадських організацій і мати онкохворої дитини, котра ще раз підтвердила, що, на жаль, те, що відбувається у нас в Міністерстві охорони здоров'я, вимагає нашого втручання як Комітету з питань охорони здоров'я.

Я вам роздала своє звернення. Прошу включити в даному разі розгляд мого питання по зверненню до Прем'єр-міністра Яценюка. І перед нами просила би виступити  ще пацієнтська організація "Пацієнти України". Це буде дуже коротко. Якщо ви дозволите включити це в порядок денний, я була б дуже вдячна.

СИСОЄНКО І.В. А яка тема звернення?

КОРЧИНСЬКА О.А. Це звернення з приводу в даному разі необхідності  зараз службового розслідування по керівництву Міністерства охорони здоров'я  у зв'язку з тією ситуацією, котра склалася з державними програмами і з відправкою  важкохворих людей за кордон.

БОГОМОЛЕЦЬ О.В. Шановні колеги! Хто за те, щоб внести це питання до порядку денного? Прошу голосувати. Хто утримався? Хто проти?

Будь ласка, пані Оксано. Хто у нас доповідач? Ви?

КОРЧИНСЬКА О.А. Так, я і Дмитро. Ми по одному питанню.

БОГОМОЛЕЦЬ О.В. Шановні колеги! І шановна пані Оксано! Я хочу сказати, що я була на засіданні Національної ради реформ у п'ятницю, яка не розглядала питання охорони здоров'я, а розглядала питання зміни до механізмів державних закупівель. І на Національній раді реформ я сказала Президенту  щодо охорони здоров'я, що я прошу його викликати міністра і розглянути питання непрацездатності Міністерства охорони здоров'я. І в присутності Національної ради реформ повідомила про те, що міністерство на сьогоднішній день не виконує своїх функцій. Президент пообіцяв мені протягом тижня викликати міністра.

КОРЧИНСЬКА О.А. Дякую. Я прошу, ми зараз готуємо, підтримати моє звернення. Якщо комітет підтримає, я буду вам дуже вдячна. Це звернення до Прем'єр-міністра -  в даному разі про службове розслідування  стосовно першого заступника міністра охорони здоров'я Павленко Олександри. Звернення у зв'язку з тим, що в даному разі за це відповідає Прем'єр-міністр. Пані Олександра відповідала безпосередньо за програму, два місяці вела зі мною так звані "перемовини", пояснення мені давала, за програму відправки за кордон громадян України.

Інформую вас, що у нас на черзі в МОЗі стоїть більше сорока осіб. Наша базова цифра, котру нам надав не змінений бюджет країни, становила 52 мільйони. Остання комісія, котра збиралася в Міністерстві охорони здоров'я під головуванням ще пані Терещенко, ще колишнього замміністра, відбулася в лютому місяці. З тих пір жодний раз комісія не збиралася. Коли ми з вами як парламент проголосували за зміни до бюджету, ми з вами виділили додатково 152 мільйони на відправку за кордон, серед них спочатку ми вузьконаправлено, це ми робили 100 мільйонів гривень на лікування смертельно хворих дітей за кордоном, і 52 мільйони – на лікування учасників АТО. Натомість потім Мінфін виділив у березні місяці, вони підтвердили, надали паспорт (у даному разі за державною програмою) відправки на лікування за кордон 152 мільйони, не розписавши по напрямках.

 Я просила всі ці два місяці, це два місяці підряд, пояснити, чому не відбувається механізм, чому не відбувається комісія, чому не відправляються за кордон, чи це різні комісії повинні бути, що громадяни України – це окрема комісія, котрі в чергах, бо їх там уже більше сорока персон, в тому числі майже 20 дітей онкохворих, поранені в АТО – це окремо, тому що це в них своя повинна бути все ж таки комісія, а не онкохворі. То мені пояснила пані Павленко, що вони готують наказ міністра про те, що вони хочуть поза чергою відправляти важкохворих дітей і бійців АТО, поза чергою, позаяк програма одна і вони не знають, як розписати ці гроші.

За два місяці не було зроблено нічого. Жодна дитина з лютого місяця не була відправлена за кордон. У нас в березні місяці помер хлопчик з цієї черги, досі не виключена друга дитина, котра померла ще раніше. Жодна дитина, навіть з тих базових, не була відправлена з лютого місяця, жоден громадянин України не був відправлений на лікування за кордон, тому що не відбулося засідання комісії. Я була членом цієї комісії, мене виключили без моєї згоди, без навіть інформування, я не знала навіть, скажу вам чесно. Виключили громадських активістів, котрі присутні, теж без їх згоди. І у нас зараз відбулась  така ситуація.

БІЛОВОЛ О.М. Ольго  Вадимівно, почекайте, не йдіть, давайте ми разом з вами, як з Головою Комітету,  розглянемо це питання і приймемо рішення. Почекайте, не спішіть. Тут три хвилини. Чому ви нас кидаєте?

КОРЧИНСЬКА О.А. Так, я прошу підтримати  наше звернення до Прем'єр-міністра стосовно службового розслідування і зняття з посади першого заступника міністра охорони здоров'я Павленко Олександри і про службове розслідування по міністру охорони здоров'я, позаяк це не входить в компетенцію безпосередньо Прем'єр-міністра, зняття з посади посади, а входить в компетенцію парламенту, тому я прошу службового розслідування. 

БОГОМОЛЕЦЬ О.В. Шановні колеги! Прошу вас проголосувати. Хто за те, щоб провести службове розслідування щодо виконання повноважень першого заступника міністра?

КОРЧИНСЬКА О.А. Я би просила, щоб Дмитро ще виступив перед нами як представник пацієнтської організації, щоб він вам розповів і про інші факти.

БІЛОВОЛ О.М. Ні-ні. Ми зрозуміли.

СИСОЄНКО І.В. У п'ятницю міністр вам доповідав з приводу цього, там зазначав певну кількість відправлених.

КОРЧИНСЬКА О.А. От Ольга Чуйко вам підтвердить, це людина, котра збирає гроші на бійців АТО, що жодна людина за гроші Міністерства охорони здоров'я не була відправлена за кордон. Жодна. Це він назвав  кількість бійців, котрих відправили волонтери, благодійники і донатори з  інших країн. От Греція взяла сім бійців, Німеччина.

БІЛОВОЛ О.М. Давайте ставити на голосування.

БОГОМОЛЕЦЬ О.В. Хто за те, щоб підтримати службове розслідування?

 

КОРЧИНСЬКА О.А. І відставку.

КИРИЧЕНКО О.М. Нет, мы можем сначала написать про службове розслідування, а потім відставка як результат розслідування.

СИСОЄНКО І.В. По итогам, да. Как результат.

БОГОМОЛЕЦЬ О.В. Шановні колеги! Голосуємо за проведення службового розслідування, створення групи службового розслідування  з включеням депутатів Верховної Ради щодо роботи першого заступника міністра. Хто за? Хто проти? Хто утримався? Проголосували.

КОРЧИНСЬКА О.А. І по міністру так само.

СИСОЄНКО І.В. А що саме по міністру? Давайте по факту расследования.

КИРИЧЕНКО О.М. Сначала нужен факт, а потом уже делать выводы.

СИСОЄНКО І.В. Давайте по факту. Ну конечно. Мы же умные люди.

КОРЧИНСЬКА О.А. По міністру. В даному разі якщо ви послухаєте Дмитра, всі знають Дмитра Шерембея.

КИРИЧЕНКО О.М. Да мы должны слушать две стороны. Как минимум.

ЯРИНІЧ К.В. В даному разі я утримався, тому що я не чув іншої сторони.

КИРИЧЕНКО О.М. Мы должны расследовать факт, найти виновных, а потом говорить по министру, заместителю или еще по кому-нибудь.

СИСОЄНКО І.В. А потом, по результатам расследования, будет понятно, кто виновенили министр не дал поручения,  или Павленко не выполнила ничего.

КОРЧИНСЬКА О.А. Ось у Дмитра інформація по лікуванню, по забезпеченості ліками. Ви можете ще вислухати одну хвилину Дмитра? Це найбільша організація пацієнтська. Дмитре, будь ласка.

ШЕРЕМБЕЙ Д. Мы обратились в Комитет по коррупции и в Кабинет Министров. За шесть месяцев деятельности все, что мы ожидаем от комитета – это оценить работу Министерства здравохранения по направлению очень понятному – реформы. Какое количество законодательных инициатив они инициировали, что-либо вообще в принципе сделали? Здесь мы изложили свою работу с Министерством здравоохранения и все саботирующие факторы, изложенные поэтапно, что они делали, чтобы реформы не было. Все, что мы хотим – вашей оценки.  Буквально  2-го июня будет дана оценка министру. И здесь наши ожидания.

Мы просим вас поддержать в одном. Мы обратились к Премьер-министру Украины, чтобы все-таки рассмотрели конкретно первого зама персонально и деятельность министра здравоохранения с любой оценкой по одной простой причине: тот закон, за который вы голосовали, он на мертвой точке находится.  Он никуда не идет дальше. Государственные закупки (даже без международных) не начали, региональные заблокированы, все люди без лекарств. У нас нет времени ждать. Нам надо как-то их взбодрить, чтобы они как минимум работали. И мы ожидаем от вас некоего политического давления на этих людей. Потому что без вашего давления они тупо не подписывают ни одного документа.

ГОЛОС ІЗ ЗАЛУ. Давите.

КОРЧИНСЬКА О.А. Дивіться. Був прецедент з паном Мусієм, нашим колегою. Коли велося службове розслідування, його Яценюк відсторонив. Ми маємо право на службове розслідування по міністру? Маємо право.

ГОЛОС ІЗ ЗАЛУ. Ініціювати – так.

КОРЧИНСЬКА О.А. Тоді ми можемо підтримати? Я прошу підтримати службове розслідування по міністру в тому числі.

СИСОЄНКО І.В. По керівництву МОЗу.

ШУРМА І.М. Пані Оксано! Буде правильніше – по керівництву МОЗу. Бо в керівництво входить міністр, перший заступник і їхня організаційна група. Усіх перевірити. Правильно?

СИСОЄНКО І.В. Службове розслідування по всіх.

КОРЧИНСЬКА О.А. Давайте. По першому заступнику ми проголосували. Тоді друге буде по міністру.

КИРИЧЕНКО О.М. Ми не голосували по першому заступнику. Ми по факту проголосували.

ПРЕДСТАВНИК СЕКРЕТАРІАТУ КОМІТЕТУ. Тільки по лікуванню за кордоном чи по всіх питанях?

СИСОЄНКО І.В. По всем вопросам деятельности Министерства здравоохранения.

КОРЧИНСЬКА О.А. По всіх питаннях. Це я привела вам як факт по пані Павленко окремо, де для мене вже просто тупикова ситуація.

(На цьому стенографування засідання  комітету припиняється)

Повернутись до списку публікацій

Версія для друку